مجسمه غول پیکر یک زن در مازندران
نوشته شده توسط : فرید باقری
از آرشیو مطالب قدیمی وبلاگهای مسدود شده فرید باقری

  کشف مجسمه غول پیکر یک زن در مازندران!!؟ 

 

 در بهار سال 1391 ، یکی از جویندگان و کاربران  این وبلاگ، در منطقه ای جنگلی و بسیار دور افتاده، در غرب استان مازندران ، بصورت کاملا اتفاقی موفق به کشف مجسمه ای سنگی و غول پیکر یک زن، به طول تقریبی 6 متر ، گردید که بر پهلوی چپ خود در دامنه تپه ای بصورت عریان خوابیده بود!

گفتنی است که این نماد، نشانه وجود مقبره ای مهم و بسیار نادر در آن تپه بوده و یک تومولوس ارزشمند میباشد و کاوش و حفاری چنین مورد استثنایی کار هر کسی نبوده و نیازمند اکتشافی اصولی و با تیم کاملا حرفه ای می باشد.

لذا از کلیه دوستان و کاربران گرامی تقاضا دارم که در صورت مواجهه با چنین موارد نادر و ارزشمند، از هر گونه حفاری و تخریب آنهم بدون مشورت با افراد اهل فن و متخصص، جدا پرهیز کرده، چرا که با هر تخریب و حفاری غلط موجب از دست رفتن بخش اعظمی از تاریخ گشته و حتی علائم مهمی که میتوانند شما را به دفینه و گنج برسانند را نیز به هدر خواهید داد.

 

عکس ذیل نمایی بسیار نزدیک از صورت و قسمتی از اندام وی می باشد.

 
توضیح اینکه: متاسفانه طبق معمول! فرستنده این عکس نیز پس از آن تاریخ تاکنون دیگر با بنده تماس نگرفته و از سرنوشت و نتیجه کار به هیچ عنوان اطلاعی در دست نداشته و ندارم.




:: برچسب‌ها: جوغان نامه مرجع , جوغن , گنج , گنج یابی , حفاری , رمزیاب , فرید باقری , رموز گنج خدایان , رمزگشایی , نشانه ها , مرغ , پرنده , مقبره شاهان , مجسمه , نشانه زن , تومولوس , ساتراپ , اسکن تصویری , باستان شناسی , رمز , جوغان بیضی , لوزی , زیر خاکی , دانلود رایگان , آکادمی گنج , قبر , مقبره , اسرار ,
:: بازدید از این مطلب : 3777
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
محسن در تاریخ : 1394/9/21/6 - - گفته است :
عکسای مردمو همیمجوری فرت فرت بده بیرون که گنده شی. داداش اخه جوابه اعتماد اینه؟ حالا چه 91 چه 80 یارو اعتماد کرده بهت عکس داده میخوای دیده شی میزاری که چی ؟؟ همین کارارو میکنی جو خراب میشه دیگه بابا نکن اینکارارو حالا الان به ما میگه تو داعشی هستی اومدی بمب فکنی کنی از فرافکنی گذشته!! ای بابا
پاسخ: نه دوست خوبم، تو دلسوزی ! کاملا مشخصه!

<-CommentGAvator->
فرحان در تاریخ : 1394/9/7/6 - - گفته است :
وای خدااااااا. بی نظیره. یعنی حیرت زده شدم. فوق العادس

<-CommentGAvator->
رسول در تاریخ : 1394/9/7/6 - - گفته است :
سلام
من همون زمان هم که روی سایت گذاشتید پیام گذاشتم و متاسفانه سایت مسدود شد؛این یک طرح فضای سبز در یکی از کشورهای جنوب شرق آسیا هست و هیچ ارتباطی به دفینه هم نداره؛اگه توی اینترنت سرچ کنید عکس همین در فصول مختلف هم هست
پاسخ:موضوع خیلی جالب تر شد! لطفا لینک و یا آدرس سایت مذکور را ارائه نمایید تا بنده موضوع را بررسی نمایم!

<-CommentGAvator->
شمسایی در تاریخ : 1394/9/7/6 - - گفته است :

سلام اگر میفرمایید این کار نیازمند یک تیم حرفه ای و اکتشاف اصولی است و چنین مواردی را خودمان حفاری نکنیم، پس برویم دولت را خبر کنیم که در آخر شصت بهمان حواله کنند جناب باقری؟ یا اینکه دنبال چند به اصطلاح حرفه ای برویم که دورمان بزنند و جا لو برود و هزار و یک داستانی که خودت میدانی؟ واقعا چه باید کرد؟ من دو مورد تومولوس ارزشمند دارم. خودم هم 2 دستگاه نقطه زن و اسکن تصویری دارم که تا 3 متر دوبار با آنها نتیجه گرفته ام در حد خمره و دیگچه. اما میدانم کار سنگین است و تجهیزات هم تا 50% درصد حرفه ای موجود است اما کارشناس خبره و صد البته امین کم است.منتها این موارد را واقعا باید به که اعتماد کرد؟ شما برای کارشناسی حضوری تشریف می آورید؟ تیمی مورد اعتماد دارید؟ من صریح و البته مودب عرض می کنم آقا فرید همونجوری که شما ار ریسمان سیاه و سفید می ترسید من به جای ترس قبض روح می شوم! بس که کشیده ام و خنجر خورده ام. اما واقعا اگر برای یک مورد ارزشمند مایل به همکاری هستید شماره تلگرام را اعلام فرمایید تماس بگیریم معقول صحبت کنیم انشاءالله که خیر پیش آید. باعث خوشحالیم است. سپاس.
پاسخ:اولا این شماره تلگرام بنده است: 09360601944 و در ثانی بنده ضمن تایید سخنان شما و ابراز تاسف از وضعیت موجود، در پاسخ به سوال شما مبنی بر همکاری ، باید عرض کنم که اگر منظور شما شراکت من هستش که متاسفانه بنابر دلایلی که بارها عرض نموده ام، از این کار معذور می باشم و اما راجع به مساعدت و اعلام نظر و ... می توانم در خدمتتان باشم و البته هزینه خود را برای این منظور نقدا دریافت می نمایم . حال چنانچه با این شرایط راغب به رایزنی و برنامه ریزی هستید، از طریق تلفن فوق با بنده می توانید تماس بگیرید.



نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: